OGŁOSZENIE O NABORZE
NR 1 /2018 /G
Stowarzyszenie „Suwalsko-Sejneńska” Lokalna Grupa Działania informuje, że ogłasza nabór wniosków w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014-2020 w zakresie projektów grantowych
Termin, miejsce i tryb składania wniosków.
1. Termin, od którego można składać wnioski: od 02 listopada 2018 r. od godziny 8.00.
2. Termin, do którego można składać wnioski: do 16 listopada 2018 r. do godziny 15.30.
3. Wnioski należy składać bezpośrednio w siedzibie LGD, tj. Suwałki ul. T. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, przy czym bezpośrednio oznacza: osobiście albo przez pełnomocnika albo przez osobę upoważnioną.
Termin, miejsce i tryb składania fiszek do wniosków.
Fiszki należy składać od dnia 19 października 2018 r. do dnia 31 października 2018 r., od poniedziałku do piątku, od godziny 7:30 do 15:30. Fiszkę (załącznik nr 2 do ogłoszenia) wraz z załącznikami w wersji elektronicznej należy przesłać na adres biuro@su-se.pl lub dostarczyć do Biura Stowarzyszenia (ul. T. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki).
Złożenie fiszki do wniosku nie jest obowiązkowe.
Zakres tematyczny naboru:
I. Rozwój infrastruktury sportowej, rekreacyjnej, turystycznej i kulturalnej :
a) limit dostępnych środków: 250 000,00 zł,
b) wysokość kwoty projektu grantowego: od 5000,00 do 50 000,00 zł,
c) limit na jednego Grantobiorcę w ramach projektów grantowych wynosi 100 000,00 zł
d) intensywność pomocy wynosi maksymalnie 95% kosztów kwalifikowanych
e) wymagany jest wkład własny finansowy w wysokości minimum 5% kosztów kwalifikowanych.
f) minimalne wymagania: należy uzyskać 25 punktów na 128 możliwych do uzyskania wg kryteriów wyboru operacji,
g) forma wsparcia: refundacja poniesionych kosztów.
h) planowane do realizacji w ramach projektu grantowego zadania w ramach:
Celu ogólnego I
Poprawa jakości życia mieszkańców terenu realizacji LSR do roku 2023
Celu szczegółowego I.1
Poprawa materialnej i niematerialnej sfery życia na terenie LSR w zakresach: kultury, sztuki, edukacji, turystyki, rekreacji oraz integracji społecznej do roku 2023
Przedsięwzięcie: I.1.5. Likwidujemy bariery z PROW.
Mała infrastruktura sportowa, rekreacyjna, turystyczna i kulturalna
a) termin realizacji operacji: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy o powierzenie grantu.
Wniosek wypełniamy za pomocą generatora umieszczonego pod adresem: https://omikronkonkursy.pl/wnioski/generator1.php?a=390ebc6dbdd57f60&&b=31b9623375b5f931ae66a18c3ee908db
Wniosek o powierzenie grantu powinien być kompletny i przygotowany starannie, zaś informacje w nim podane – rzetelne, konkretne i wyczerpujące. Wszystkie punkty powinny być wypełnione (jeśli nie zaznaczono inaczej).
W przypadku załączników składanych w formie kopii należy pamiętać, iż kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna być przez pracownika LGD lub podmiot, który wydał dokument, lub w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez występującego w sprawie pełnomocnika będącego radcą prawnym lub adwokatem.
Wszystkie dokumenty niezbędne do udzielenia wsparcia, a w szczególności: LSR, formularz wniosku o powierzenie grantu, wniosku o rozliczenie grantu, wzór umowy o powierzenie grantu, a także wzór sprawozdania z realizacji zadania, kryteria wyboru operacji oraz zasady przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium są dostępne pod adresem: www.su-se.pl, zakładka „Projekty Grantowe”.
Stowarzyszenie „Suwalsko-Sejneńska” LGD zapewnia bezpłatną pomoc doradczą w przygotowaniu wniosku, jednakże za prawidłowe sporządzenie wniosku odpowiada wnioskodawca.
W przypadku równej ilość punktów przyznanych przez Radę o dofinansowaniu decyduje głosowanie ustalające kolejność projektów pod względem ważności operacji w stosunku do realizacji LSR.
Lista wymaganych dokumentów:
1. Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami, w tym ocena własna liczby punktów w poszczególnych kryteriach (w treści wniosku, lub osobny załącznik), w dwóch jednakowych egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej (płyta CD-komplet dokumentów).
Warunki udzielenia wsparcia.
Wyboru operacji dokonuje się spośród wniosków, które pozytywnie przeszły etap oceny wstępnej, która dotyczy:
· złożenia wniosku w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze,
· zgodności operacji z LSR w tym z programem oraz zakresem tematycznym, który został wskazany w ogłoszeniu o naborze,
· zgodności operacji z formą wsparcia wskazaną w ogłoszeniu o naborze,
· spełnienia dodatkowych warunków udzielenia wsparcia obowiązujących w ramach naboru.
Planowane do osiągnięcia w wyniku operacji cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki.
Liczba ogólnodostępnych obiektów małej infrastruktury sportowej, rekreacyjnej i turystycznej (EFRROW) szt. 10
Liczba organizacji pozarządowych wspartych w ramach programu (EFRROW) szt. 7
Cel ogólny LSR
I. Poprawa jakości życia mieszkańców terenu realizacji LSR do roku 2023
Cel(e) szczegółowe LSR
I.1. Poprawa materialnej i niematerialnej sfery życia na terenie LSR w zakresach: kultury, sztuki, edukacji, turystyki, rekreacji oraz integracji społecznej do roku 2023
Przedsięwzięcia
I.1.5 Likwidujemy bariery z PROW -Konkurs na projekty parasolowe
Odwołanie od decyzji Rady
Grantobiorca może odwołać się od: negatywnej oceny zgodności operacji z LSR lub nieuzyskania przez operację minimalnej liczby punktów, o której mowa w pkt. VIII ust. 2 lit. d Procedur przyznawania pomocy w ramach projektu grantowego, lub wyniku wyboru, który powoduje, że operacja nie mieści się w limicie środków wskazanym w ogłoszeniu o naborze wniosków.
1) Odwołanie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia informacji o wyniku oceny operacji.
2) Odwołanie wnoszone jest w formie pisemnej na formularzu udostępnionym na stronie internetowej LGD w załącznikach ogłoszenia (załącznik nr 14)
Uwaga: Wnioskodawca zobowiązany jest podać we Wniosku o przyznanie pomocy lub oświadczeniu do LGD adres e-mail, na który możliwe będzie skuteczne dostarczenie ewentualnego wezwania do uzupełnień lub wyjaśnień dotyczących złożonej dokumentacji konkursowej.
Szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie LGD, tj. Suwałki ul. T. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, od poniedziałku do piątku, w godz.: 8:00 – 16:00, tel.:87 565 53 64, mail: biuro@su-se.pl
Biuro terenowe w Sejnach:
od poniedziałku do środy oraz piątek w godz. 7:30 – 15:30
tel:87 735 13 89, mail: biuro1@su-se.pl
Pełna treść ogłoszenia pdf poniżej.
Załączniki do ogłoszenia: